Reparaties
Het kan voorkomen dat uw apparatuur toe is aan onderhoud of reparatie. Of het nu gaat om de reparatie van een hand-/hoekstuk of onderhoud aan een apparaat, onze After Sales afdeling verzorgt dit voor u.
U kunt uw reparatie op verschillende manieren bij ons aanmelden; telefonisch op 010 - 286 3000 of per e-mail. We streven ernaar binnen 2 werkdagen contact met u op te nemen om bijvoorbeeld een ophaalmoment af te spreken.
Eventuele reparatiekosten worden áltijd schriftelijk met u gecommuniceerd en daadwerkelijke reparaties zullen pas worden uitgevoerd wanneer wij uw goedkeuring hebben ontvangen. Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave, kan het zijn dat de fabrikant of reparateur onderzoekskosten in rekening brengt. Deze kosten zullen worden doorberekend.
In sommige gevallen valt de reparatie binnen de fabrieksgarantie. Dit is mogelijk wanneer het product is aangeschaft bij Hofmeester Dental en de aanschafdatum nog binnen de garantieperiode van de fabriek valt. Garantie is alleen van toepassing op fabricagefouten en niet op klachten als gevolg van slecht onderhoud of gebruikersfouten.