Bestellen
U vindt hier antwoord op al uw vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling
Plaats een product in uw winkelwagen via de knop 'Voeg toe'. Als u ingelogd bent worden de prijzen weergegeven en wordt uw winkelwagen bewaard.
Ja, om een bestelling te kunnen plaatsen heeft u een account nodig. Deze kunt u aan maken via het registratie formulier. Uw account wordt ter controle aangeboden bij onze verkoopafdeling. Om teleurstellingen te voorkomen willen wij u vragen er rekening mee te houden dat wij over het algemeen alleen leveren aan bedrijven binnen de dentale branche. Voelt u zich altijd vrij om te vragen of u in aanmerking komt voor een account.
Nee, als particulier kunt u niet bestellen bij NVM Inkoop. Wij zijn een groothandelaar voor de dentale branche.
Een bestelling wijzigen kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van uw bestelling aan de passen.
Voor de meest actuele voorraadstatus kunt u het beste contact met ons opnemen. Is het product niet op voorraad dan vullen wij voor u z.s.m. de voorraad aan. Geen tijd om te wachten? Dan hebben wij vaak een gelijkwaardig alternatief.
Ja, wanneer uw afleveradres zich in Nederland bevindt en uw BIG-nummer is opgeslagen in uw account. Kunt u geneesmiddelen bestellen. De geneesmiddelen zijn te herkennen aan het logo van De Tandartsapotheek die ook de geneesmiddelen aan u uitleverd. Geneesmiddelen kunnen niet geretourneerd worden.
Actiecodes uit bijvoorbeeld onze mailingen of socialmedia berichten kunt u invullen in het actiecodeveld op de winkelwagen pagina. Per bestelling kunt u maar 1 actiecode tegelijkertijd gebruiken. Zodra de actie actief is en een deelnemend product in uw winkelwagen zit, dan ziet u in het besteloverzicht en kortingsbedrag verschijnen.
Omdat onze webshop moet communiceren met het systeem kan het tot één uur duren tot uw bestellingen is opgenomen in het systeem. Uw bestellingen worden maximaal 1 keer per uur bijgewerkt vanuit het systeem.